Fredag

Fredag och sol :)

Gårdagskvällen kom Mira, vi gjorde äppelpaj, riktigt gott och satt och snackade :)
Vi två kan bara sitta och snacka, skratta o flumma i flera timmar, flera dagar om de skulle vara så.
Länge sen vi sågs så de var riktigt skoj att träffas :)

Idag steg jag upp tidigt, Gjorde mig i ordning. Sedan åkte jag på mötet.
Blev inte som jag hade tänkt de, varför välja den långa vägen när du kan ta en enklare väg, fick jag som fråga.
och ja de stämmer ju.. vet inte vad jag vill med det, få se. Måste tänka igenom saker och ting.
Mina planer och mål har jag ändå i baktanken och jag kommer fullfölja dom, och det hade jag inte kunnat göra om jag skulle välja den långa vägen. men ahh få tänkas igenom ordentligt detta.

Sedan skulle jag och emma o tränat men eftersom tiderna på gymmet är sjuka så öppnade dom inte förrens vid 14:00 idag och det hade inte jag kunnat, så vi gick ut på en promenad i solskent i stället. Sedan tvätta jag också. Så mellan maskinerna stack vi ner till hotellet och åt middag, gott :) och billigt. =)
Nu ska jag snart hämta sista maskinen och sedan köra till jobbet.
Min jobb helg har kommit..



,Fick sommarkänslor idag och kan inte annat än längtar mig bort emot värme, sol
bad och havet. :)

Fast nästa sommar ska jag vara lite mer i form än jag är på denna bild :P
tror ni jag lyckas? ;)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha, ja vi får ta ett pulkåk nån gång me ett litet brudgäng =) är ju askul. Känns som om man var 7 år igen :)

Ja sommar hade varit det alldra bästa!! Längtar som faan! Ja klart du lyckas gums. Du e ju hur fin som helst som du e! Men har man mål så e det bara att ge gärnet =)

2009-02-13 @ 15:25:54
URL: http://heidivuorela.blogg.se/
Postat av: Johanna Mörk

Asch, tyst med dig :) Du har redan lyckats!

2009-02-15 @ 12:09:29
URL: http://somsocker.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0