Lördag!

Lördag.

Underbart väder idag :) Solsken =)
Dom ringde från jobbet och frågade om jag kunde börja vid 11  i morse i stället för tre. Aldrig :P
räcker med en hel dag på helgen speceillt när det är fint väder.

Heidi kom vid 11, sen stack vi till skidbacken och åkte pulka, :P
Shiit vad feg man bli med åren, vilken jävla backe säger jag. men längst upp åkte vi inte ifrån :P
Och vilken kondition man hade när man var liten.
haha vi passade bra in där med alla barnen och föräldrarna. Men som sagt barnasinnet försvinner aldrig för någon, fastän det finns dom som låtas att dom är för stora och mogna för saker och ting.

men efter några åk var det inte lika roligt längre, var roligare när man var yngre och åkte över stora gupp osv :)

ska nog bege mej ut på promenad innan jag ta tag och städa lite här, sedan ska jag äta middag med, fick mat av mamma, det tackar man aldrig nej till, slipper man laga själv :) Sedan blir det jobbet. tråkigt. hade haft lust att göra ngt skoj annas idag.

( Ha tålamod, var sak har sin tid och sin plats )

Jag åker pulka ;)

Förresten ha en bra alla hjärtans dag.

Kommentarer
Postat av: Johanna Mörk

Åh va söööt du de!

2009-02-15 @ 12:06:33
URL: http://somsocker.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0