Onsdag

Onsdag !

Vaknade vid 10 idag, Trött var jag, Drömde en konstig dröm.
Ibland tror jag man drömmer saker för att man själv ska förstå vissa saker.
Jag tolka denna dröm så.

Gick upp, började tvätta och diska.. Sedan åt jag frukost och började rensa och städa här.
Insåg att jag har sjukt mycket skor och väskor som jag aldrig använder eller kommer använda heller.
Så emma ska hjälpa mig att lägga ut allt det på tradera. Bättre att sälja det än att det ligger i min garderob till ingen nytta, ska även lägga ut min tv-bänk på blocket. Den jag hade när jag bodde hemma. Aldrig använt den.
Kom även på att jag saknar mina björn borg sandaler, vart finns dom? måste kolla hos mamma och pappa.

Sedan vill jag ha i af ett par nya stövlar och ett par nya pumps. Har hittat ett par skit snygga på nelly. men finns inte i min storlek. Men jag håller utkik varje dag för de kommer att komma in igen och då ska jag vara där och beställa hem dom.
:) Inte lätt att storlek 36, dom går åt så snabbt, för att dom inte beställer in så många av den storleken tyvärr..

Jaha tvätta klart, göra sig i ordning sen hem till mamma och pappa o lämna lite saker och äta middag och försöka hitta lite saker jag saknar som är mitt. Sedan ska jag jobba 15-21 idag.
Imån kommer två från stockholm till jobbet och ska granska hur man jobba. Detta gillar inte jag.
Man ska förklara varför man gör som man gör, dom kommer ställa massor av frågor. Känns fan värre än ett prov.
men det ska nog gå bra.





En bild från k-stad. Kommer lite nyare bilder på mitt hår så småningom :)

Ny kamera är på G, bli de bättre bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0