Tisdag!

Tisdag.

Vaknade av att telefornen ringde och det var jobbet, dom undrade var jag var, klockan var då kvart över sju och jag började sju. Illa. jag brukar aldrig försova mig. Jag var i af på jobbet kvart i 8. Hur jag hann detta, få vara min hemlighet :)

Igår färgade jag mitt hår, mörkare med mina ljusa slingor + att jag gjorde lugg, Blev riktigt nöjd för en gångs skull :)
tror jag trivs bättre som brunett, i af nu =) Köpte med mig lite bra o ha saker från frissan också balsam o sådant, Jag använder som sagt bara schampoo och balsam från frisören, håret bli så mycket bättre av det.

Efter frissan hämtade becca mig sen åkte vi till ikea, var verkligen sugen på att åka dit.
Köpte mer än vad jag borde, blev glas,korgar,ljus,förvaringsställ,och en matta osv.
haha vilket problem för två tjejer att få en matta under en soffa, fick mublera om hela lägenheten för att få dit mattan, känns i ryggen vill jag lova.. haha lyckades ju ta sönder lampan under tiden med men vi lagade den efter mycket om och men. Jag och becca har som sagt både samma tålamod och temprament så det gick hett till ;) Nära dom åkte ut från balkongen. haha =) men de stå kvar, jag lova =)

Sen blev det äppelpaj och the, mumsigt :)

Jaha har nyss varit och storhandlat och tankar bilen, ska laga lite mat nu, hungrig.
Sen blir de gymmet tillsammans med emma, känns bra :)
Sen behövs det en storstädning här få se om de hinns o orkas med ikväll annas få de bli imån..


Nya nummret ute idag, Den unna jag mig själv varje månad.

Världens bästa tidning.


Ps: Har ni märkt hur mycket man kan påverka sig själv genom possitivt tänkande.
Jag försöker med det varje dag.
För idag är det en sådan dag...
och då måste jag tänka possitivt.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Åh, låter nice gumz, vill ju se =) Du får slänga ut en bild på din nye frilla o hårfärg ju! =) Sköt om dig o fortsätt tänk possitivt. Pusshaj

2009-02-17 @ 19:39:20
URL: http://heidivuorela.blogg.se/
Postat av: Johanna Mörk

gummangummangumman jag vill hälsa på dig! puss

2009-02-18 @ 18:34:03
URL: http://somsocker.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0