Torsdag

Torsdag!

Arg jag var i natt, somnade klockan sex på morgonen pga en jävla granne som spelar musik + att han plingade på min dörr vid fem i morse till klockan sex, i tre omgångar. Jag känner inte ens han. SÅ beter man inte sig. respektlöst om ngt.
Jag skulle igenltigen jobbat idag men var ju sjuk, så jag fick sova bort halva dagen pga detta.
Ska gå ner till olofströmshus o begära att jag ska få flytta fast jag ska ha kvar min ungdomsrabatt o få jag inte de säger jag upp lägenheten o tänker inte bo i olofströmshus nån gång mer. För såhär tänker jag inte ha det.
Jag har mina argument o ni som känner mig vet att jag inte ge mig i första taget när jag bestämt mig för ngt.
För jag tänker inte bo här när folk ringer på min dörr, som det har hänt massor av gånger när jag inte ens känner folket. respektlöst om ngt. Olofströmmare är fan sjuka i huvudet. Jag har aldrig gillar olofström eller olofströmmare o detta gör bara saken ännu starkare att jag känner så. Kan inte ens ha ngt i förrådet, för de bli bara snott.
ohh linda är arg nu!!!


jaha ner o plocka ögonbrynen sen hem o göra middag.
ska försöka jobba imån i af, hoppas jag få sova i natt.
+ att jag hoppas att jag kan köpa min sängstomme, så billigt.! =)
har förresten beställt en ny kamera idag me :) Tack mattias för att du hjälpte mig.
Rosa o fin. me like alot!


ingen träning idag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0