Torsdag !

Torsdag !

Uchh vad dålig jag har blivit på att uppdatera. men känns inte som jag har haft någon tid. fast igentligen är de en dålig ursäkt, för hur lång tid tar det igentligen att skriva ett inlägg?

Men i af, nu skriver jag :)
Ska snart börja göra middag, klockan 11 på förmiddagen. haha. Bli så när man börja jobba 13,00.
Men äta middag såhär tidigt de bli de nog inte, få ta med maten till jobbet och äta senare. Jobba 13 - 21 idag!




Igår kom min kamera jag hade beställt :) Nu ska jag bli bättre på att ta kort =)



Vänta förresten på att mitt gratis nummer av veckorevyn ska komma i brevlådan.
Gratis saker är alltid roligt att få :) Som sagt köper aldrig den tidningen men ett gratis nummer kan vara skoj =)



( I got a life on my own
I have to be on my own sometimes
I have to stand on my own two feet's )

Kommentarer
Postat av: Heidi

Whee.. Likadan som jag har =D

2009-02-26 @ 16:04:21
URL: http://heidivuorela.blogg.se/
Postat av: Linda

haha är det, :)

2009-02-26 @ 22:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0