Torsdag

Torsdag.

Vaknade av att telefornen ringde och väckte mig, var jobbet.
Jag visste exakt vad dom ville, svarade och fallet var som jag trodde.
Gick upp och gjorde mig i ordning och åkte till jobbet.

Alla var vi där, vi gick in och tittade på henne, så otroligt fin var hon.
Såg så fridfull ut, nästan som hon hade ett leende på läpparna.
Jag sa innan jag gick hejdå gumman, ta hand om dig i himmlen och busa mycket nu.

Det känns som om att allt släppte när man visste att hon hade gått bort,
jag led så mycket med henne nu i slutet. VIlle bara att hon skulle sluta andas, och få slut på sitt lidande.
så för mig var det en befriande känsla när hon gick bort. För det är otroligt hemskt att se en människa försvinna framför en när man är så hjälplös.
Jag kommer saknar henne otroligt mycket, hon var och är väldigt älskad.
Jag kommer minnas henne med hennes klockrena kommentarer hon alltid hade, hennes livsglädje och hennes syn på världen, hur lätt hon tog saker och ting som vi alla igentligen borde göra, Låt det vara så då.
Det är det jag kommer ta med mig av henne och försöka ha med mig själv i framtiden.

Hon är en väldigt speciell människa, Hon är en sådan människa som har "det"
och alla vet vi att sådana märks, direkt när dom sätter foten i ett rum så finns syns dom utan att dom igentligen säger ngt.
Hon lämnar ett stort tomrum efter sig. Vår älskade ängel har lämnat oss nu.





Efter jag var på jobbet, körde jag till mamma och pappa, åt middag och var ute med peggy en sväng.
Sedan har jag städat här hemma.
Skulle igentligen och tränat men få se hur jag gör, inte så sugen på att sticka dit själv nu och tyvärr ingen som kan följa med..
Ikväll kommer Mira, ska bli kul att ses, var väldigt länge sen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0