Helgen/Måndag!

Måndag! Helgen som har varit!

Dålig uppdatering igen...

Fredagen, jobbade jag dagen, sedan var jag och storhandlade och lagade svamp, har fått någon sorts dille på svamp med röra till ;) är bara så gott =) haha galen är jag!

Sedan bestämde sig jag och Linda för att  vi skulle hyra film, blev att vi hyrde hottie och nottie eller var den heter med paris hilton, grymt bra tyckte jag :) Sedan var vi en sväng inom mc-donalds när vi ändå köpe massa av godis, tog oss en glass där, mumisigt =) Sedan hade vi mys i soffan och massa prat. Trevlig kväll!,

Lördagen, vaken tidigt, jag och becca o diana åkte till karlskrona och shoppade :)
Köpte två tröjor, två linnen och massa smycken,och ett par leggins, hittade inga skor eller byxor som jag ville ha.
Fikade och hade en riktigt trevlig dag/kväll :)

Sedan när jag kom hem gjorde jag mig snygg och sedan begav jag mig hem till heidi. Fest blev det.
FIck nog i mig lite för mycket av det goda, Linda och sprit går aldrig ihop. att man inte lär sig det nån gång?
Utekvällen var mindre lyckad, tyvärr. Humöret försvann likaså sällskapet. Folk försökte pigga upp mig men de gick inget vidare. Mobilen cp,ade. Och massa skit hände...Emma kom som en räddande ängel och piggade upp mig så gott hon kunde.

Söndagen vaknade jag upp, bakis som fan, och mer därtill..
Hade slö dag tills de var dax o bege sig till jobbet vid tre. Då var jag någolunda en linda igen.
Kvällen blev sedan lugn, somnade som en stock.

Och idag har jag storstädat, såg ut som tredje världskriget här, tvättat och snart ska jag börja laga middagen,
sedan blir de jobb 15-21. Min måndag det!

En bild från i lördagas, på heidi och jag!



Att man aldrig lär sig, att man alltid gör om samma saker,
Att man alltid hoppas på ngt som aldrig kommer att hända
vi kanske inte kan ha det som jag vill, men vi kan heller inte ha det som du vill.
Då går man sönder!
När du har kastat en vas i marken, när du sedan försöker limma i hop den och vill få den att se likadan ut, kommer du aldrig att lyckas, du kommer alltid att se sprickorna där i mellan allt limmet och den kommer aldrig att vara eller se likadan ut igen. Kanske bli de mer unik efter det? eller är det bästa att kanske bara ta o kasta skiten och glömma bort att den fanns och helt enkelt köpa en ny?

Kommentarer
Postat av: Heidi

hehe, ja det var skoj i lördes. Helt galet vad man dansade =) Haha, vilken bild =D Kan du inte skicka dom alla vi tog till min mail =D heidi[email protected] Puss&karm!

2009-03-02 @ 20:14:31
URL: http://heidivuorela.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!



får jag låna texten med vasen å ha i min blogg? (:

2009-03-04 @ 20:16:59
URL: http://apapaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0