Lördag, helg =)

Helg. Jaa äntligen helg och man är ledig :)

Fredagen spenderade tillsammans med johanna och elinor :)
Vi lagade lax,potatis och sås, riktigt gott blev det :)
Sedan åt vi massa av godis och kakor och kollade på tv och pratade en massa.
Riktigt mysigt var det, länge sen vi umgicks :)

Var riktigt trött när jag körde hem, ändå bestämdes det att becca skulle komma en stund.
haha båda var skit trötta, blev lite prat i soffan sen somnade jag direkt :)

Vaknade tidigt idag men somnade sedan om.
Sedan ringde becca o väckte mig, var tvungna att sticka till systemet och sedan handla mat.
Sedan blev det en kaffe så man piggnade till sedan en promenad. Skönt =)

Och nu har jag nyss lagat mat, stekt potatis med morötter, snitezel och sås och grönsaker. Gott :)

Ska strax hoppa in i duschen och snygga till mig, för ikväll blir det FEST =)
Bli förfest hos mig sedan bli det utgång i Kristianstad. Hoppas på en lyckad utekväll :)

Bilder och hur kvällen bli berätta jag om imån =) Ha en riktigt bra lördags kväll!


Johanna och jag!


( Du finns där vare sig jag vill eller ej )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0