måndag

Helgen har varit och det är måndag igen,
Snart dax för jobb, Inte alls sugen på det...

Fredagen var det riktigt fint väder, var ute och sprang en runda i det fina vädret sedan åt jag middagen på balkongen för första gången i år :) Så härligt!

Sedan begav jag mig hem till Ia där även emma var, blev fika med massa kakor och bullar på balkongen. =) De gillar jag.
Sedan började vi spela wii, roligt värre. =) hhaha rockringen var inte riktigt min grej bara ;)
Lite senare blev vi hungriga så vi körde o handlade sedan blev det att vi lagade taco, hur gott som helst =)
och spelade vidare på wii, jag ägde på boxningen i af och inte långt i från på backhoppningen =)
SKa me köpa wiii ;)

Efter det körde jag vidare....

Lördagen vaknade jag, inte lika fint väder. Körde hem..
Sedan kom mamma och pappa och hämtade mig, vi begav oss till Mattias.
Firade hans födelsedag. Åt smörgåsar med massa fyllning på, typ smörgåstårta ;)
Sedan åt vi massa kakor och tårta till efterrätt.
Hade de trevligt, hela familjen =)

Sedan var det hem göra sig i ordning, sen kom Angelika, Vi gjorde oss snygga sen begav vi oss till Ia.
Blev fest och vi sjöng sing star. haha.. =)
Sedan blev det harrys.. Inget vidare skoj ute.. Begav mig vidare...

Söndagen vaknade man upp med en känsla att allt kanske hade ordnat sig tills ens egen fördel.
Men bara några timmar senare visade det sig vara helt fel. Du föll rätt ner i marken igen. Man borde lära sig tycker man men slaget är alltid lika hårt varje gång, Bara dax att börja klättra uppför igen.
Jag fråga mig själv, hur många gånger ska jag behöva göra detta? Jag fråga mig själv är det värt det?
Jag fråga mig själv om jag orka det? Jag tror man snart gå sönder...

När du vill, men samtidgt inte vill, jag undra hur det kan gå ihop? Jag undra om jag själv är beredd på det?
Jag undra hur dettta ska sluta. Jag undra vem som vinner och vem som förlora på det.

Jag undra om jag inte ska skicka in ansökan nu.. Jo det ska jag.
Det får vara min flykt om ni vill kalla det för det, men för mig är det början på ngt nytt.
Om allt går vägen vill säga.


Söndagen var lugn sedan, bio med ia och stoffe sen.. helt okej var filmen..

nehe har massa att göra innan jobbat. hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0