Måndag!

Helgen.
Går lika snabbt som alltid, i af när man är ledig.

Skulle varit ledig idag också, men som sagt hoppade jag in extra. Behöver extra pengar till vår resa känner jag.

Lördagen i af, Vi var här innan, jag becca, robin och rille. Riktigt roligt hade vi :)
Spelade en massa spel och flummade runt, Sjukt roligt fatksitk =)
Sedan bar det av emot Grand i kristianstad. Riktigt roligt uteställe det.
Hade en super rolig utekväll. =)


En bild på mej o becca under kvällen. lite små galna ser vi ut ;) men de bjuder jag på


Hade efterfest tills halv sex på morgonen. haha. Sedan skulle vi fyra sova i min säng, det var trångt vill jag lova..haha :P


Söndagen var jag grymt seg efter bara några timmars sömn, blev en lugn dag.
Kvällen fick jag sällskap, mysigt med beck och så :) Mysigt. Just love !

Idag har jag som sagt jobbat, Nu har jag precis tränat, stolt över mig själv :) Ska allt vara snygg till sommaren, så är de :)
Sen håller jag på att tvätta, hoppa in i duschen nu innan becca kommer, vi ska laga pannkakor. Gottigt :)

Förresten min nya mobil har kommit idag, var riktigt fin. Använder min gamla tills den 20 tills numret går över, så jag har samma nummer :)


nehe puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl ba att sätta i kortet i den nya? :)

2009-03-18 @ 16:43:58
Postat av: Anna

Det var jag som skrev förra haha namnet o det bara försvann :P

2009-03-18 @ 16:45:10
URL: http://missquist.blogg.se/
Postat av: linda

Nej alltså jag har nytt kort också, ny operatör

2009-03-18 @ 18:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0