Natti

Onsdag kväll och jag borde gå och lägga mig. Börja sju som jag gör varenda dag denna veckan.
Jobbigt. men snart ha jag tre dagars ledig sen jobb tre dagar sen ledigt tre dagar.
Älskar att jobba mycket en kort peridod för att sedan vara lång ledig. fast oftast är man dum nog att jobba extra då.
Pengar kan man aldrig få för mycket av!

Jaha idag har jag jobbat, sedan har jag vatt med emma, Hon hjälpte mig att ta massa av kort och visade hur man lägger upp det på tradera. ska nämligen sälja massor av skor o jackor och klänningar. Varför ha det i graderoben när det ändå inte används. Men har bara lagt upp ett par skor än så länge. få sätta mig imån o lägga ut resten.
Så kika gärna in och leta upp mig om ni vill och köp.
Har 34 i jackor och klänningar och sedan oftast 36 i alla skor. fanns ett undantag på 38.
inte för att jag förstår hur jag kunnat köpa ett par så stora skor. ville nog bara ha dom. För jag har alltid 36 i alla skor :)

Sedan blev det mys med gott i soffan till greys antatomy :)




Natti


Det bästa du har varit med om i livet kan också vara det värsta du har varit med om.
Det är som en jojjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0