Onsdag och vårkänslor

Onsdag !

Idag har det varit strålande väder :) Nästan vår =)
Dock blev jag smått irreterad redan på morgonen när jag kom ut till bilen.
En böteslapp hängde på rutan. Varför ska jag betala för att jag ställer jämte vägen när alla pakeringsplatser är
upptagna dvs 13 st. Har dom inte fler pakeringar, vad ska jag då ställa hade dom tänkt?
aja bara att betala antar jag, men bara så ni vet jag kommer sno någon annans pakering hädanefter. ;)

Tiden på jobbet gick snabbt, varit en intensiv dag.
Blir sur på hur omgivngen alltid behandlar sjuka människor i detta samhället.
Är man sådan så får man räkna med en bitchig linda tillbaka, vem ska försvara dom när dom själva inte kan det,
då får man som personal göra det.

Efter jobbet körde jag till mamma och pappa en sväng, ett tag sedan man hälsade på.
Tog peggy och begav mig ut på en lång promenad i skogen på 1 timma, så otroligt skönt =)
Dock är peggy lite dålig, hoppas de inte är ngt allvarligt och att hon bli bra snart igen.
Sedan blev min bil tvättad, tacka man aldrig nej till :D Fick även med mig stek och potatis o sås till middag imån. Just Love! =)

Ikväll bli de bara lungt framfrö tv, greys antomy är ikväll, otroligt bra. Alltid känner man igen sig i någon i alla serier. haha!
Läggdax tidigt idag, är mega trött känner jag, ser fram emot min ledighet men lite sovmorgon. En morgon kvar sen tre dagars ledig, inget jobba extra, det har jag lovat mig själv!




Saknar min sötis!

Kommentarer
Postat av: Johanna Mörk

ÅÅÅ JAG SAKNAR DIG!! :)

2009-03-20 @ 01:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0