Onsdag !

Onsdag !

Idag vaknade jag ganska tidigt, åt min gröt, städade undan här, diskade som man få göra hela tiden känns det som,
innan jag flyttade hemifrån sa jag att diska inte var så tråkigt, men det är det. Jag Hatar det! ska ha diskmaskin så småningom. haha ;)

Sedan gjorde jag mig i ordning och körde hem till mamma och pappa.
Gick en skogsrunda med Peggy, riktigt skönt att komma ut i skogen ibland och rensa tanknarna. För sig själv, men ändå inte. Hunden är människans bästa vän, och visst ibland stämmer det. När man vill ha sällskap utan att behöva prata. =)

Sedan hade mamma lagat middag, riktigt gott med mammas mat, Ens egen mat kan aldrig slå det. Sådant uppskattas också efter att man inte bo hemma längre.

'Mamma och pappa hade köpt ny bil, så blev en åktur i den också.

Svart och fin :) Avundsjuk? nej nej, inte alls :)


Jaha jobbade ikväll igen, 16-21 idag. Gick riktigt bra =)
Snart kommer becca på besök, dricka the och snacka skit. alltid mysigt =)

sedan blir de sängen, en fullspäckad dag imån, upp tidigt, på min lediga dag!
Hörs imån. Natti!


( I just wanna hold you untill the hurt is gone )

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack! :)

2009-03-04 @ 22:27:27
URL: http://apapaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0