Tisdag !

Tisdag !

Kvällen igår efter jobbet spenderade jag hos Ia, vi drack the o åt onyttigt och pratade, trevligt :)

Idag har jag varit i karlshamn, emma följde med. Var hos tandläkaren. Possitiva besked. Snart ta jag ut skilsmässa efter 5års tid ihop. haha. nej men ska bli otroligt skönt att bli av med den!

Sedan blev det lunch och fika på briggen. Trevlans =)
Sedan har jag jobbat. 15-21. Ingen possitiv linda på jobbet.
Uchh hade en sådan dag då jag inte alls ville jobba. men det gick bra ändå.

Efter jobbet har det blivit lungt, pratat med johanna och planerat lite om vår resa.
Som jag längtar. Behöver det. Ska bli otroligt roligt =)
Hoppas hoppas och återigen hoppas vi kan få vår semester ihop så det bli av. Hoppas även becca följer med och kanske några andra med? :)


Nehe läggdax nu, så man kommer upp i tid. Hörs antagligen imån igen :) Natti!



Me, My self and I :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0