Torsdag !

Torsdag !

Kvällen igår med becca var otroligt mysig. En del planer på g, men de är hemligt än så länge!

Lediga dagen på evigheter, Skönt !

Vaknade vid 08:00 idag, gick upp och duschade och åt frukost.
Nästan skönt att åka iväg utan att behöva sminka sig :P haha. Fast stod aldrig emot att ta på mig lite fundation, för helt osminkad går jag inte ut. haha man vet aldrig vem man stöter på ;)

Hämtade upp emma sedan körde vi till växjö.
Så fort jag kommer till en större stad eller utanför olofströms gränser, redan då känns allt bättre, sjukt !
Det första vi gjorde var att ta en fika med kaffe och kaka, hur gott som helst :)
Sedan hann vi me o gå igenom några affärer innan det var dax att bege sig till make up store, för att bli sminkad!

riktigt bra var hon som sminkade mig, minns ej namnet på henne ;) Blev riktigt fint =)
Blev att jag handlade med mig mer än vad jag borde där ifrån. bara älskar make up stores smink.
Bättre smink få man leta efter, använder i stort sett allt därifrån nu. Visst kosta en del men de vara också och det är bra för huden.

Sedan fortsatte vi vår shopping, blev en ny klänning idag, en jacka och ett par ljusa jeans jag velat ha så länge.
Men inga skor hittade jag inte. men det gjorde nog bara min plånbok glad. För nu har jag shoppat klart för denna månaden :)
Sedan blev det lunch, bakad potatis.men det var inte så god, mådde illa efter den. uchh..

Sedan blev den hemfärd, emma skulle jobba och jag ville på kickboxninge, tyvärr kunde ingen följa me dit idag så de fick bli inställt.kvällen har förövrigt varit lugn.

Minnesstuden imån, begravningen var idag, men jag kände att det räckte med att gå på minnesstunden för min del. Som sagt begravningen var i höör och det var bara några från jobbet som åkte dit vi andra tyckte det räckte med minnesstunden.
Man få på ngt sätt skilja privat och jobb liv känner jag.fast hade begravningen varit här hade jag självklart gått.
Saknaden efter henne gör en påmind varje dag.


Blev en gammal bild från i sommras i sthlm


( Det är visat nu hur mycket man finns kvar för dig, Jag lägger mig ner och ge upp
 Sanningen gör ont, ngt jävulskt ibland,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0