Underbart är kort!

Måndag.

Dålig uppdatering igen, haha. :)

Helgen som har varit, har varit min jobb helg.

Fredagen var jag på minnesstunden för vår boende på jobbet som gick bort.
Väldigt fin minnesstund. Saknaden efter henne gör en påmind varje dag på jobbet.

Kvällen skulle de bli middag o bio, men vi fick ställa in allt.
Så vi hade hemma kväll i stället, jag och becca. beställde pizza och hade massa prat. mysigt blev det ändå :)

Lördagen jobbade jag 8-21. Gick bra fast var och göra hela dagen, bli så när man nästan bara är två st hela dagen + att de fattades personl man var tvungen att ringa in, men det gick bra.
Vid sju tiden hörde ia av sig och frågade om jag var sugen på fest, just då var jag helt död men när kloclan började närma sig nio o dax att sluta var jag pigg och sugen :)

Blev utgång, men jag var dock nykter. haha jag dansa aldrig nykter någonsin, men det gjorde jag.
Magnus uggla var ute också, kom fram med sitt filmteam men jag bakade undan ganska snabbt. Gör man nog som nykter. haha. Men fyfan vilken dryg männsika. helt sjukt. liten,smal,ful,ingen utstrålning,ofärskämd, osocial emot folk han inte ville prata med. gillar en del av hans låtar, men han som person gillade jag inte.

Bild från i lördags :)


Söndagen var det att upp vid 08:00 började jobba 09:00. var riktigt pigg faktiskt.
Gick bra att jobba men runt två var jag ganska trött.
Efter jobbet blev det sällskap, beställde pizza och kollade beck.
Otroligt mysigt.


Idag har jag varit otroligt seg, blev en promenad med ia innan i det gråa vädret sedan nu håller jag på att tvätta ska städa undan här lite också, var kvällen har att erbjuda få vi se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0